Skip to main content

eFaktor tester Samsung Gear VR

skrevet av Memet Ødegaard Cataltepe |

I forbindelse med Youth Olympics som holdes på Lillehammer, har Samsung satt opp et stort bygg for å reklamere deres flaggskip Samsung Galaxy S6 Edge og deres nye VR briller, Samsung Gear VR. Memet og Hans fra eFaktor måtte ta turen for å sjekke dette ut.

Samsung har erobret stortorget på Lillehammer, med et stort bygg som skal promotere deres merkevare og deres siste flaggskip. Samsung Galaxy S6 Edge og Samsung Gear VR er produktene Samsung har satset på å promotere.

Bygget trekker stor oppmerksomhet, ikke bare fra barn og ungdommer men også fra voksne. Det første vi ser er folk som sitter i racingstoler, montert på en type plattform som skal simulere bevegelser og forskjellige sanser. Vi ser håret til på første rad blåse i alle kanter. Dette er jo en morsom aktivitet, og vi MÅTTE ta turen for å oppleve dette.

Kvaliteten var kjempebra, og følelsen av å faktisk være med i den virtuelle verdenen var meget godt reflektert. Anbefales sterkt å prøve ut denne aktiviteten!

 

Les mer om Samsung Gear VR her.

Tilbake